فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم استقلال اعتقاد دارد در زمانی که مدیریت این باشگاه درگیر مسایل حاشیه ای بودند تیم های رقیب شان مانند پرسپولیس، تراکتور و سپاهان با عبور از سقف بودجه بازیکنان خوبی را جذب کردند.

فرشاد فلاحت زاده

فلاحت زاده در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به بازی فردا استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان آسیا تاکید کرد: بازی سختی است. ما دوست داشتیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. الان شخصیت فوتبال آسیا زیر سوال رفت با این استادیومی (شهر قدس) که قرار است بازی برگزار شود.

اما در مورد مسایل فنی، استقلال باید در وهله نخست به گونه‌ای بازی کند که ابتدا گل نخورد. بعد از آن با شناختی که از سبک بازی حریف پیدا می کند فوتبالش را دیکته کند. باید بتواند طوری بازی کند که در حد نام استقلال باشد.

وی ادامه داد: همه انتظار دارند استقلال با ارائه بازی خیلی خوب سه امتیاز را بگیرد ولی بازی خیلی سخت‌تر از این حرف‌ها است. آنهم با شرایطی که این روزها استقلال دارد و از لحاظ روحی و روانی تمرکز نکونام را برهم ریختند. امیدوارم کادرفنی به حاشیه‌های گذشته توجهی نداشته باشند. هدف‌شان ارائه یک بازی خیلی خوب مقابل حریف باشد و از اسم استقلال دفاع کنند.

این پیشکسوت استقلال با غیرحرفه‌ای خواندن رفتار مالکان باشگاه در قبال جواد نکونام تاکید کرد: رفتارشان حرفه‌ای نیست. من در مصاحبه قبلی‌ام هم گفتم شهریاری فکر می‌کرد استقلال هم مثل صباباتری است ولی شرایط اینجا خیلی متفاوت است. با هواداران زیادی طرف هستید.

شما می خواستید نکونام را برکنار کنید ولی بهتر از او وجود ندارد. می‌خواستید او برود یا به او بازیکن تحمیل کنید؟ این زیبنده نیست. مربی باید خودش بازیکن بگیرد چراکه در نهایت برد و باختی که به دست بیاید این سرمربی است که باید پاسخگو باشد. بهتر است به نکونام آرامش بدهید و بازیکنان مدنظرش را بگیرید. اینکه بخواهند نکونام را برکنار کنند اشتباهی بود که خوشبختانه مدیریت متوجه آن شد. حالا هم با تمام قوا از نکونام حمایت کنند.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: پارسال اختلافاتی خطیر به وجود آورد که باعث شد استقلال قهرمان نشود. به نوعی قهرمانی را از استقلال گرفتند. حالا بحث‌های داوری به کنار اما می‌توانستند با آرامش امتیازات را بگیرند. مدیریت باعث عدم این کار شد. حالا هم آرامش خیلی مهم است. با توانمندی بازیکنان و تدابیر کادرفنی و مدیریت خوب می‌توان امیدوار بود که نتیجه لازم به دست بیاید.

فلاحت زاده افزود: تماشاگران فردا از تیم حمایت کنند. این خیلی مهم است. استادیوم شهر قدس در شان نام ایران نیست اما حمایت هواداران نیاز است. سوای همه مشکلات اما استقلال نسبت به پارسال بازیکنان خوبی گرفت که الان باید مدیران با شارژ مالی تیم را از لحاظ روحی بالا ببرند.

او با اشاره به اینکه تیم‌های رقیب استقلال مانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتور با رد کردن سقف بودجه بازیکنان بزرگ و گران قیمتی گرفتند گفت: در مقطعی استقلال خودزنی کرد و درگیر اخراج سرمربی اش شد. تیم‌های رقیب سقف بودجه را رعایت نکردند و بازیکنان خوب زیادی را جذب کردند. تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان و تراکتور از استقلال جلو زدند. استقلال هم می‌توانست بهتر عمل کند و با رعایت نکردن سقف بودجه بازیکنان بهتری را بگیرد. این کار را مدیریت باید انجام می‌داد. تیم های رقیب در این زمینه خیلی قوی عمل کردند اما استقلال یک ماه درگیر مشکلاتی بود که خودش برای خودش درست کرد و عقب افتاد. با این حال امیدوارم استقلال در بازی فردا دست پر زمین را ترک کند و هواداران هم خوشحال شوند.

کد خبر 881572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    10 1
    جناب فلاحت زاده از نظر شما همه بد هستند جز نکونام. همه هیچی بلد نیستند جز نکونام. نه آقا خطیر مدیر خوبی بود. حقوق بین الملل بلد بود اما باند نکونام زیر آبشو زدن. مگه میشه همه بد باشن. جنای فلاحتزاده لطفا اعتبار خودتو خراب نکن